Daljinskom tehničkom podrškom istog trenutka dobivate dijagnostike problema.

Da bi ste bili korisnik ove usluge, potrebno je da imate:

  • stabilan pristup internetu
  • instaliran TeamViewer, UltraViewer, Anydesk program (preuzimanje je besplatno)

 

KOJE SU PREDNOSTI DALJINSKE PODRŠKE?

Prije svega, to je instant i direktna pomoć bez fizičkog prisustva tehničara. Na ovaj način možemo Vam pomoći da riješite slijedeće probleme:

  • dijagnostika servera
  • dijagnostika mreže
  • instalaciju drivera
  • podešavanje email-a i printera
  • podešavanje routera
  • arhiviranje podataka
  • optimizaciju sistema i dr.

Također, ukoliko želite sakriti nešto privatno, to možete učiniti bez dijeljenja sadržaja ekrana.

Dakle, bez Vaše suglasnosti nitko ne može kontrolirati Vaš uređaj!

Izuzetak su samo hakerski napadi. Ali tu, ionako, nema pretjerane pomoći ako nemate strukturiran mrežni sustav. Možemo se samo svi nadati da ne doživimo tu vrstu napada, iako i za takve situacije imamo rješenja i preventivne mjere na mrežnim sustavima.