Firma Mitel brine o svojim klijentima !
Vaš stari, postojeći telefonski sustav “BusinessPhone” ( Ericsson/Aastra ) se ne proizvodi od 2014. godine, što ne znači da više ne možete koristiti vaš BusinessPhone sustav, jer će Telline i dalje pružati uslugu održavanja, ali više nećemo biti u mogućnosti dograditi sustav proširenjima i novim funkcijama, ili zamjeniti neispravne module sustava, što može imati utjecaja na upotrebljivost sustava. Stoga su Telline i Mitel uložili napor u kreiranje rješenja koje će osigurati upotrebljivost u budućnosti i lako zamjeniti postojeće BusinessPhone sustave. Ovo rješenje kombinira pouzdanost na koju ste naviknuli sa novim funkcijama kao što su integracija mobilne i fiksne telefonije i integracija sa poslovanjem kao na primjer hotelsko poslovanje ili zdravstvena skrb.
Temelji se na najnovijim tehnologijama, a sadašnjim BusinessPhone korisnicima dolazi sa atraktivnim ponudama za zamjenu sustava. U mnogim situacijama biti će mogućena postupna migracija na novo rješenje, pa je moguće zadržati postojeće telefone i pristup korištenim aplikacijama. Ova ponuda temelji se na Mitelovom MiVoice Office 470 sustavu. Ovaj komunikacijski server je iznova razvijen i uključuje nove pogodnosti:
- Ušteda. Omogućeno je spajanje na nove jeftinije prijenosnike ( npr. SIP ), što vam omogućava do 25% uštede na vašem telefonskom računu.
- I bolja dostupnost: korištenje funkcionalnosti koje su prije bile dostupne samo na velikim sustavima ( automatski posrednik ).
- Podređenost korisniku: integracija vašeg pametnog telefona da uvijek budete dostupni vašim strankama putem jednog broja.
- Integracija s poslovnim okruženjem ( npr. davanje financijskih podataka o pozivatelju prilikom poziva ).
Kako je telefonski sustav žila kucavica Vaše tvrtke, mi ćemo vas kontaktirati u najkraćem roku sa odgovorom na bilo koje pitanje i vezano na ovu promociju i dogovorit ćemo sastanak kako bismo Vam prezentirali što ova mogućnost zamjene znači za vašu konkertnu situaciju. Saznajte više o ovoj ponudi.
Pet dobrih razloga za zamjenu ili migraciju vašeg telefonskog sustava
1.Kontinuitet
Zašto promijeniti sustav koji je u funkciji?
Naravno, sve ovisi o Vama. Ericsson/Aastra BusinessPhone sustav se ne proizvodi od 01.01.2014. a krajem 2015. nema više nikakve podrške. To znači da nove funkcionalnosti, mogućnosti, nove modele telefonskih aparata ili rješenja za uštede ( korištenje novih SIP priključaka od operatera ) na starom sustavu nije moguće realizirati. Takav nedostatak može imati vrlo negativan utjecaj na dostupnost i kontinuitet vaše kompanije.
2.Brze uštede
Ako razmišljate o mogućoj migraciji, morate znati odmah za dodatne početne uštede. Vaš stari BusinessPhone sustav gotovo sigurno koristi ISDN prijenosnike prema davaocu usluga ( T-Com, Metronet, Optima itd ). Zbog toga dopustite Vašem “Mitel” Partneru/reseleru da izračuna uštedu, ukoliko prijeđete sa ISDN na SIP prijenosnike ili IP priključke između vaših izdvojenih ureda. U nekim slučajevima je moguća ušteda do 25% na mjesečnim računima za telefoniranje. To je direktno smanjenje troškova uz dodatne uštede zbog pametnije i produktivnije komunikacije kompanije u cjelini.
3.Efikasniji način komuniciranja
Bez obzira, kojoj gospodarskoj grani pripada vaša kompanija, telefon kao komunikacija je ključni uvjet vašeg poslovnog uspjeha. Posljednjih godina su upravo poslovne komunikacije doživjele ogromne promjene. Na primjer integracija “pametnih telefona” - smartphone ( Vaša dostupnost bez obzira gdje se nalazite ), integracija sa poslovnim aplikacijama ( možete direktno provjeriti dali je Vaš klijent platio posljednji račun, prije nego Vam uputi novu narudžbu putem telefona ) ili vertikalna rješenja ( ie. care applications ) što daje snažan doprinos vašoj dostupnosti, produktivnosti i efikasnosti. Migracija na sustav Mitel MiVoice Office 400, ne omogućava samo dostup najnovijoj tehnoligiji, nego Vam osigurava opisanu funkcionalnost, koja nije bila dostupna kada ste nabavljali “BusinessPhone” sustav.
4.Uštede u migraciji.
Vaš izbor!
U posljednje vrijeme i davaoci usluga ( operateri ) nude programska i IT usluge po fiksnoj mjesečnoj cijeni, uključivo održavanje i podršku. To znači da migracija može biti izvršena kao jednokratni trošak ili uz mjesečne otplate. Ako izaberete “Mitel” migraciju, još uvijek možete zadržati Vaše postojeće telefonske aparate ( što čini veliki dio nove investicije ) uz moguće uštede na računima za telefoniranje.
5.Mitel osigurava “up to date” opreme i programske podrške
Novi sustav “MiVoice Office 400” se isporučuje sa programskim osiguranjem ( Sofware Assurance ). To osigurava automatski dostup novim mogućnostima sustava sa pouzdanom podrškom Vašeg servisnog Mitel Partnera/Resellera. Na taj način je korisnik osiguran od bilo kakvog iznenađenja ili skupog “upgrade” u budućnosti.
Sve uz provjerenu Mitel tehnologiju;
Novi broj jedan u Europi. “Mitel” je novi brend, ali klijenti mogu očekivati istu kvalitetu opreme i podrške kao i ranije u vrijeme “Ericsson/Aastra”. 2014. godine, Mitel se udružio sa Aastra-om ( bivši Ericsson ). Mitel je danas najveći proizvođač telekomunikacijske opreme u Europi. Kao vodeći na tržištu Europe, Mitel preuzima svoju obavezu investiranja u postojeće klijente BusinessPhona, ne samo kroz ulaganje u modernu tehnologiju, nego i stvaranja atraktivnih uvjeta da vjerni korisnici ostanu uz nas.
![]() |
Preuzimanje specifikacija za Mitel 400 |
![]() |
Preuzimanje Mitel 6800 with Mitel 400 |
.