Proizvodi

Korisnička ocjena: 0 / 5

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna
 

Pet dobrih razloga za zamjenu ili migraciju vašeg telefonskog sustava

1.Kontinuitet

Zašto promijeniti sustav koji je u funkciji?

Naravno, sve ovisi o Vama. Ericsson/Aastra BusinessPhone sustav se ne proizvodi od 01.01.2014. a krajem 2015. nema više nikakve podrške. To znači da nove funkcionalnosti, mogućnosti, nove modele telefonskih aparata ili rješenja za uštede ( korištenje novih SIP priključaka od operatera ) na starom sustavu nije moguće realizirati. Takav nedostatak može imati  vrlo negativan utjecaj na dostupnost i kontinuitet vaše kompanije.

2.Brze uštede

Ako razmišljate o mogućoj migraciji, morate znati odmah za dodatne početne uštede. Vaš stari BusinessPhone sustav gotovo sigurno koristi ISDN prijenosnike prema davaocu usluga ( T-Com, Metronet, Optima itd ). Zbog toga dopustite Vašem “Mitel” Partneru/reseleru da izračuna uštedu, ukoliko prijeđete sa ISDN na SIP prijenosnike ili IP priključke između vaših izdvojenih ureda. U nekim slučajevima je moguća ušteda do 25% na mjesečnim računima za telefoniranje. To je direktno smanjenje troškova uz dodatne uštede zbog pametnije i produktivnije komunikacije kompanije u cjelini.

3.Efikasniji način komuniciranja

Bez obzira, kojoj gospodarskoj grani pripada vaša kompanija, telefon kao komunikacija je ključni uvjet vašeg poslovnog uspjeha. Posljednjih godina su upravo poslovne komunikacije doživjele ogromne promjene. Na primjer integracija “pametnih telefona” - smartphone ( Vaša dostupnost bez obzira gdje se nalazite ), integracija sa poslovnim aplikacijama ( možete direktno provjeriti dali je Vaš klijent platio posljednji račun, prije nego Vam uputi novu narudžbu putem telefona ) ili vertikalna rješenja ( ie. care applications ) što daje snažan doprinos vašoj dostupnosti, produktivnosti i efikasnosti. Migracija na sustav Mitel MiVoice Office 400, ne omogućava samo dostup najnovijoj tehnoligiji, nego Vam osigurava opisanu funkcionalnost, koja nije bila dostupna kada ste nabavljali “BusinessPhone” sustav.

4.Uštede u migraciji.

Vaš izbor!

U posljednje vrijeme i davaoci usluga ( operateri ) nude programska i IT usluge po fiksnoj mjesečnoj cijeni, uključivo održavanje i podršku. To znači da migracija može biti izvršena kao jednokratni trošak ili uz mjesečne otplate. Ako izaberete “Mitel” migraciju, još uvijek možete zadržati Vaše postojeće telefonske aparate ( što čini veliki dio nove investicije ) uz moguće uštede na računima za telefoniranje.

5.Mitel osigurava “up to date” opreme i programske podrške

Novi sustav “MiVoice Office 400” se isporučuje sa programskim osiguranjem ( Sofware Assurance ). To osigurava automatski dostup novim mogućnostima sustava sa pouzdanom podrškom Vašeg servisnog Mitel Partnera/Resellera. Na taj način je korisnik osiguran od bilo kakvog iznenađenja ili skupog “upgrade” u budućnosti.

Sve uz provjerenu Mitel tehnologiju;
Novi broj jedan u Europi. “Mitel” je novi brend, ali klijenti mogu očekivati istu kvalitetu opreme i podrške kao i ranije u vrijeme “Ericsson/Aastra”. 2014. godine, Mitel se udružio sa Aastra-om ( bivši Ericsson ). Mitel je danas najveći proizvođač telekomunikacijske opreme u Europi. Kao vodeći na tržištu Europe, Mitel preuzima svoju obavezu investiranja u postojeće klijente BusinessPhona, ne samo kroz ulaganje u modernu tehnologiju, nego i stvaranja atraktivnih uvjeta da vjerni korisnici ostanu uz nas.

Imate pitanja?

Imate pitanja u vezi naših proizvoda ili usluga? Interesira Vas cijena ili neka druga karakteristika? Slobodno nas kontaktirajte, sa zadovoljstvom ćemo otkloniti sve Vaše nejasnoće!

Question Man